onsdag 27. juni 2012

DIY himmelforheng, slik ble den:



Himmelforhenget er ferdig og henger nå ute på terrassen.
Vi har allerede brukt det mye, blant annet til å leke i, lese i og
slappe av med en liten lur, i:)


Ungene synes det er superstas med et "telt på sofaen":)






Ja, slik ble den:)
Veldig fornøyd, og det gir jammen det lille ekstra i hagen og på terrassen:)

Hvordan jeg lagde den, kan du lese om i morgen;)

Ellers har jeg og lillemor vært på lunsj i dag, veldig koselig:)
...og eldstemann og jeg var og fisket i ettermiddag, fikk en liten pir.

Mulig vi prøver oss igjen i morgen, var jo litt lite med bare en!:)

Fin kveld til deg!

Klem




10 kommentarer:

  1. Wow - den var fin!!! ..og så fint du har pyntet rundt ;o)) Gleder meg til å høre hvordan du har laget den ;o)))
    Fiiiin kveld til deg ;o)

    Klemmer Elisabeth ;)

    SvarSlett
  2. Hei søte vennen :)

    Den sengehimmelen var kjempefin! :) Så flink du er :)

    Og kan tenke meg ungene koser seg der :) De vil jo alltid lage en hytte, dette er jo bare helt supert da :)

    Du hadde det virkelig fint ellers ute på verandaen også :)

    Så moro med fisketur :) Kan tenke meg han var stolt da hun fikk sin egen fisk :) Vi liker også så godt å fiske :)

    Ha en fin sommerkveld, vennen, og en fin sommerdag i morgen :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Den ble jo superfin:) Fikk lyst til å være barn igjen og krype inn i denne "hula" jeg og, hihi. Hylla hos meg er fra Kremmerhuset ja. Kaarigaari heter den, av alle ting, hihi. Klem:)

    SvarSlett
  4. ooooj, så fin!! Utrolig flotte bilder også, flinkis!

    Takk for fine ord forresten :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Såå koselig! Er enig i at man skulle vært barn igjen! Sånne "huler" var bare lykken :))
    Du er virkelig flink, og gir masse inspirasjon!

    Ha en flott dag :) Klem

    SvarSlett
  6. Wow, så utrolig fin den ble;) Du er kjempeflink:)
    Kan tenke meg ungene trives der:) Det blir jo som en liten lun hule for dem:)
    Heldige er dem! Fine bilder du tar.
    Ha en fin dag videre:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Dette var bare lekkert!!...så fint det passet på terrassen..så flink du er:))
    Nyt sommerdagene:))

    SvarSlett
  8. Hei!
    Det var jo bare kjempelekkert altså! Så flink du er!
    Tenker det blir noen later dager der i ferien ja..

    Ha en god helg.
    Turid

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...