torsdag 4. oktober 2012

Vårt BAD i oktober


Vårt bad i 2. etg. er vi utrolig stolte av.
Da passer det jo utrolig godt at Nibjentene vil se drømmebadet.
Dette er vårt drømmebad.
Lite, fint bad med murstein, flis og porselen.
Mursteinen har vi tatt fra en annen vegg i huset her da vi rev ned 2. etg.
Måtte ta vare på den:)

Tidligere var dette et kommerlig kjøkken.
Huset er fra 1901.


Badet vårt er liiite, så det ble et foto tatt utenfor dørterskelen;)

Flere flotte bad kan du se HER

Husk juleloggtreffet 24. November, på ærverdige Røed Gård på Jeløy!
Kommer du??

Klikk her for mer info.

Klem Janne:)

20 kommentarer:

  1. ÅÅ dette var kjempe stilig, elsket mursteinen =D
    Masse lykke til i utfordringen!
    Jeg har forresten sendt deg en mail ;)

    SvarSlett
  2. Så fin murveggen var! Liker egentlig alt her jeg. :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint !
    Stilig med murveggen.
    Lykke til i utfordringen.
    fin helg ønskes deg .
    klem fra Anne

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint bad:)
    Masse lykke til i utfordringen:)
    Fin kveld videre;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Fantastisk bad:)
    Lykke til i utfordringen.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  6. Så utrolig flott <3 Et slikt skulle jeg gjerne hatt ... men så vil jeg ikke flytte fra der jeg bor. Der har vi 3 kvadratmeter å boltre oss på :)

    Lykke til i utfordringen!
    Klem på torsdagskvelden

    Nann karin

    SvarSlett
  7. Dette badet er bare så lekkert, forstår godt at dere er stolt.
    Lykke til i utfordringen:)

    Og du - jeg har sendt deg en mail;)
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  8. Åååå for et flott bad,ikkje rart du er stolt over det så lekkert!:)godt du ikkje har sett mitt for det er det eineste i huset som ikkje er bloggbart,hihi skulle lagd et innlegg av det og set kva folk sa,nei skal ikkje det altså!litt må eg ha for meg sjølv:)
    Lykke til i utfordringen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Åå, utrolig kult med mur på badet. Vi har også brukt mye gammel murstein i huset vårt fra 1927. Men har aldri tenkt på å bruke det på bad. Men det var en god ide. Jeg synes at innspill med den gamle røde mursteinen gjør seg bra nesten overalt.

    SvarSlett
  10. HELDIGE du som har et så fint bad!! Hadde dette vært konkurransen for `mest tragiske bad`, hadde jeg kunne deltatt!!
    Men når jeg tenker meg om, er vel utfordringen bare: BAD...
    Vi får se;)
    klem til deg

    SvarSlett
  11. Nyyydelig bad, elsker stilen din og legger meg herved til som følger ;)
    God helg til deg.
    Janne

    SvarSlett
  12. For en utrolig fin vegg!
    LOVE it!! :)
    Ha en nydelig helg!
    Klem :)

    SvarSlett
  13. Badet ditt så nydelig ut. Flott med murveggen, lurt å ta vare på den :)

    Klem Tessa.

    SvarSlett
  14. Wow, dette badet var helt NYDELIG! Den murveggen tror jeg det er mange, meg inkludert, som misunner deg. Herlig kontrast mot de grå flisene og hvite interiøret. Masse lykke til i utfordringen!

    Og TUSEN takk for koselig kommentar inne hos meg. GOD helg til deg og!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett
  15. Hei søteste deg!
    Så herlig å ta en runde hos deg igjen:)
    Skjønner godt dere er stolte av badet deres ja- kjempe fint !!! Murveggen- ELSKER den!!
    Lykke til og god helgeklem sendes din veg.

    SvarSlett
  16. Ååå guu for et stilig bad. Et drømmebad vil jeg si.
    Akkurat hva jeg drømmer om. Murstein ja. Tøft...

    Ha en fin lørdag:)
    Klem Margareth

    SvarSlett
  17. Herligt!!!...musteinen gir et supert utrykk:)
    Og gratulerer med omtalen hos Nib:))
    Ønsker deg en fin høst-søndag:)

    SvarSlett
  18. Sååå kult det var med teggerstenen på det stilrene badet :) Har fått så masse flott inspirasjon til å fornye badet nå :) Skulle gjerne deltatt på utfordringen selv, men før badet her blir pusset opp har jeg ikke annet enn tannbørsten å vise :P Som er så fin med marius - mønster på :) Hihi:)

    Ha en flott uke :)
    Klemmer
    -Interiorblogg by Anita

    SvarSlett
  19. Veldig stilig med den veggen. Skaper en helt spesiell atmosfære.
    Lykke til!

    EVA

    SvarSlett
  20. Såå fint!! Elsker den mursteinen!! Heier på deg!!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...