torsdag 5. juli 2012

ReDesign: Mitt første putetrekk for salg



Litt skummelt dette her... 
Men, her er den altså:)
Min første ReDesign pute.
En pute med masse detaljer.
Bl.a. perler sydd på for hånd for å nevne noe.




Åh, det var så gøy å lage denne!
Rota fælt i går med alle stoffene, dro frem både det ene og det andre.
Kjøkkenbordet nu: fullt av stoffer, dvs rot!
Men ingen kreative løsninger uten litt styr rundt seg altså, det fungerer best hos meg, hehe.
Puten er sammensatt av både en gardin kjøpt på Fretex, stoff fra Stoff og Stil, gamle blonder og nye perler.
Litt av hvert.
ReDesign av JannePannes;)
Om du vil.


Detaljer også bak på putetrekket.



Hva synes du?
Blir veldig glad for tilbakemeldinger:)

Du finner den i min EPLABUTIKK
...eller send meg en mail. 

Tusen takk for alle de fine kommentarene dere legger igjen hos meg, blir så 
glad for hver eneste en!
*smiler*

Ønsker deg en herlig kveld:)

Janne

8 kommentarer:

  1. WOW!! Den var nydelig Janne!
    Og for et arbeid du har lagt ned i denne - lekre detaljer!
    Jeg er fremdeles i den gråhvite verden:))
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Hei igjen:)
    Vi har visst vært på besøk til hverandre samtidig:)))
    Mye gøy å finne ute i den store verden:o) og selv på en torsdag
    kan en more seg med data....men nå må jeg ned til englene mine som
    henger til tørk på snora hihi:)
    Klems

    SvarSlett
  3. Superfin pute!! Gratulerer med fin debut!
    Du kan absolutt sette deg ned å lage flere, ser ut som du kan dette!
    Gleder meg til å inn å se på Eplabutikken din..

    God kveld fra Turid

    SvarSlett
  4. Så gøy!! Veldig fine puter :) Redesign...spennende!!
    Lykke, lykke til og takk for titten.

    Anita

    SvarSlett
  5. Jannevennen, såå flink du er! Dette var virkelig ei nydelig pute :) Så moro! Kan skjønne at du er kjempespent :) Den var kjempefin, og den vil jeg tro vil gå fort unna, vennen :)

    Agurker fra eget drivhus er bare så godt ja, så sprøe og herlige :)

    Her har vi endelig begynt ferien i dag :) De andre er på telttur i natt, men jeg nyter en rolig hjemmekveld :)

    Ha en fin sommerhelg, vennen :)
    Klem og solkos Lisa :)

    SvarSlett
  6. Kjempefin!! Så flink du er!:)
    Liker så godt det elefantstoffet, har sett det før! Gøy og sy, det skal jeg også prøve å få gjort i kveld:)
    klemklem

    SvarSlett
  7. Janne..dette var bare helt nydelig!..fargene og detaljene..dette har du blikket for:)
    Spennende med egen epla-butikk...håper du selger masse:))
    Ønsker deg god helg..og takk for din herlige kommentar...ja,det var virkelig inspirerende:))

    SvarSlett
  8. Hei!
    Puta ble kjempefiin! Har laget link nå, til innlegget om Spire i Boligdrøm, men da ble bildet litt mindre.. Hm.. Må fikse litt opp på denne bloggen.. - bare jeg får tid..
    Finfin fredda' til deg
    Hilsen fra
    LenaE

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...